Měkoučká móda nejen na doma
Příběh Lull se začal psát v roce 2010, kdy se naše designérka a zakladatelka značky Zuzka rozhodla začít si plnit své sny o navrhování a následně ve spolupráci se šikovnou švadlenkou, vytvořily první produkt značky Lull. Byl to župan. Avšak ne obyčejný. Byl teplý, ale zároveň lehký, příjemný na tělo, stylový, no pohodlný. O necelý měsíc se vyrobilo prvních několik designů a ty si rychle našly své první majitelky. To byl moment, kdy se začala tvořit filozofie značky Lull, "stylových a zároveň pohodlných věcí na doma". Lull však nezůstalo jen při jednom produktu, a tak vznikly první pyžama, župany, volné dlouhé trička a legíny. Všechno oblečení sloužilo na domácí využití a tím bylo Lull jedinečné.
Do roku 2013 se Lull zúčastnilo několika módních veletrhů a oblíbenost značky rostla ze dne na den. Produktová linie se pomalu rozrůstala, do týmu přibyli noví šikovní lidé, avšak něco tomu ještě chybělo. A tehdy, jeden teplý podzimní den, kdy byl celý team Lull na procházce, přišla myšlenka vyrábět měkoučké věci nejen na doma. Po dlouhém navrhování, zkoušení a šití bylo dílo na světě! Do kolekce přibyly kalhoty, mikiny, trička a šaty, aby mohly být příjemné chvíle ještě příjemnější. Značka Lull Homewear se přejmenovala na Lull Loungewear a nastolila tak novou éru ve své mladé historii.
Rok 2014 patřil mezi další milníky pro naši firmičku. Lull si uvědomilo, že pro jeho další pokrok bude nezbytné mít svou vlastní dílnu, což znamenalo získání svobody a nezávislosti v tvorbě a výrobě nových kolekcí. Následovaly další inovace a přišla i první návštěva jednoho z největších světových veletrhů ve světě módy, Premiere Vision v Paříži, kde jsme navázali spolupráci s renomovanými evropskými výrobci látek. Naše designérka si vždy dává záležet při výběru materiálů a veletrh těchto kvalit jí nabízí přesně to, co tak dlouho hledala – nejkvalitnější evropské a světové materiály – na jednom místě. V Lull platí, že vybrané materiály musí být nejen kvalitní a příjemné na dotek, ale zároveň musí být vyrobeny v souladu s naším životním prostředím. Po splnění této podmínky se cesta za dokonalým produktem zdála opět blíž.
V roce 2015 se designová linie vyšplhala na 67 produktů a Lull neodmyslitelně patří mezi oblíbené značky nejen v rámci slovenské, ale i české nezávislé módy.
Začátkem roku 2016 představila značka svou první kolekci plavek a začala pracovat s úplně novými materiály. Do produktové linie tak přibyly nové typy produktů, které byly určeny na běžné nošení. Mezitím se naše značka zařadila mezi 100 nejlepších start-upů "Děláme to jinak" a rovněž se účastní i různých kampaní, které podporují transparentnost a poctivost v módním průmyslu. Mezi posledními to byla iniciativa britského hnutí Fashion Revolution, které přišlo s kampaní "WhoMadeMyClothes", které mělo za cíl poukázat na původ výroby oblečení.