Unikátní české dobrodružství.
Mé jméno je Lukáš Homola a nyní jsem studentem prvního ročníku marketingové komunikace na VŠ v Ostravě. Rozhodl jsem se vzdělávat nad rámec studia a to díky vlastnímu projektu, který reflektuje to, co nejvíce miluji. Hry a cestování. A o to více miluji naše malé ČESKO.
Tak vznikl nápad na expedicionáře – unikátní odškrtávací trička doplněná deníkem, který obsahuje seznam bodů k návštěvě, místo na poznámky i prostor pro fotky z cest. Za každé navštívené místo si odškrtnete body v deníku a poté si pomocí textilového fixu můžete vybarvit i příslušné místo na zadní straně trička. Postupně si tak tvoříte nositelnou vzpomínku na svá dobrodružství.
Myšlenka na tento projekt mě popadla již na střední škole, ale v té době jsem neměl čas, prostor a ani finance na rozběhnutí čehokoliv takového. A vlastně ani kuráž. Dnes je vše úplně jinak. Čas si umí najít, finance jsem sbíral na brigádách a kuráž jsem získal během studia a různých expedic v přírodě.
MintMarket jsem měl možnost jako návštěvník vidět již několikrát. A vždy jsem byl nadšený. Cca 2 roky zpět jsem obdivoval každý jeden stánek a říkal si, jaké by to bylo mít ten vlastní vedle ostatních. Nyní jsem ve fázi, kdy si na to hodlám trumfnout.
Jsem opravdu na začátku a hodlám se vše učit od těch nejlepších, jak nejlépe posouvat mou značku dál. A neuvěřitelně se na všechno těším.