Máte vyrobenou první kolekci a chcete jí předvést světu na některém z našich MINT marketů, ale nevíte, jak na to? Tady je pár rad a tipů. Už se těšíme na vaše přihlášky.
1. Začít byste měli pečlivě vyplněným profilem na našich stránkách. Je to pro vás reklama zadarmo a počet návštěvníků webu za den ukazuje, že se nejedná o malé publikum, takže se určitě vyplatí věnovat tomu chvilku svého času. Ke svému profilu se můžete kdykoliv přihlásit a informace upravit. Když už jste strávili několik desítek hodin k výrobě vašich produktů, určitě stojí za to pár minut navíc strávit nad jejich propagací :)
TIP! Určitě doporučujeme dát si záležet na fotografiích produktů a rozhodně vyplňte odkazy na sociální sítě. Naši PRisté vás pak rádi označí u fotek na našem FB a Instagramu.
2. Registrace má tři kroky:
a) Uživatelské údaje – vaše přihlašovací údaje, které jsou složené z e-mailu a hesla.
b) Fakturační údaje – sem patří vaše údaje, které se objeví na faktuře za pronájem místa na trhu.
c) Značka – tady vyplňte informace o vaší značce – co prodáváte, kde sbíráte inspiraci, jaké je vaše motto, odkaz na web s vaší tvorbou + sociální sítě. Jakmile vyplníte textovou část a uložíte ji, na stejné stránce dole se otevře formulář na vkládání fotografií. Na této části si dejte opravdu záležet a nahrávejte kvalitní a aktuální fotografie produktů. Při výběru značek, které se budou akcí účastnit, máme k dispozici jen tyto fotky, které tak rozhodují o Vaší účasti/neúčasti na trhu. Sami si můžete zvolit, která z nahraných fotografií bude profilová a která bude na stránkách vaším logem a jaké bude jejich řazení. Pokud s produktovými fotografiemi potřebujete trochu pomoct, mrkněte na náš článek na blogu.
3. Zaregistrovali jste se a nemůžete najít svoji značku v přehledu prodejců? To je v pořádku. V seznamu prodejců se Vaše značka zobrazí až ve chvíli, kdy se zúčastníte alespoň jednoho trhu MINT. Je to opatření kvůli prodejcům, kteří by si na stránkách pouze vytvářeli profil a akcí by se aktivně neúčastnili.
4. Jakmile budete registrovaní v systému, můžete kliknout na tlačítko Přihláška na trh a vybrat si z právě otevřených registrací, do jakého města se chcete s MINT Marketem podívat. S novými přihláškami se vám vždy včas ozveme prostřednictvím newsletteru s nejnovějšími informacemi. Můžete se také přihlásit do skupiny na Facebooku MINT :: Flotila určené pro prodejce, kam dáváme aktuální informace, prodejci si zde radí ohledně účasti na trzích atp.
5. Cena za pronájem místa se na každé akci liší podle velikosti prostoru, podle toho, zda je akce jednodenní nebo vícedenní a v jakém městě se koná. Smluvní podmínky vč. cen najdete vždy přímo v přihlašovacím formuláři a měli byste si je přečíst před tím, než registraci potvrdíte. Provizi z prodeje neplatíte.
6. Po odeslání přihlášky na trh vám přijde potvrzení na e-mail, kde je i uvedeno, kdy Vám dáme vědět, zda byla Vaše značka na trh vybrána. Pokud by potvrzení nedorazilo, něco je špatně a nejspíš jste přihlášku vyplnili chybně. Zkuste to ještě jednou a nebo si zkontrolujte složku se spamem. Termín podání přihlášky nehraje roli.
7. Po přijetí přihlášky probíhá její schvalování. Trhy jsou výběrová akce a bohužel nemůžeme poskytnout místo pro všechny prodejce, kteří se přihlásí. To nám zabere pár dní, ale maximálně to bude 5 dní po uzavření registrace. Do té doby se vám ozveme s informací, zda byla vaše značka na trh vybrána, nebo že na ni tentokrát na trhu nezbylo místo. Spolu s potvrzením vám přijde i výzva k platbě za pronájem místa.
8. Přibližně týden před akcí pošleme praktické informace k účasti na trhu, kde prozradíme do té doby tajné informace (mrkmrk), jako například kdy je možné na akci přijet, zda si můžete produkty ponechat na místě přes noc, kde můžete zaparkovat atp.
9. Na akci budete mít vždy k dispozici prázdný prostor bez nábytku a dalšího vybavení, pokud jste si ho od nás neobjednali. Každý prodejce si svůj prostor vybavuje podle svého. Někdo potřebuje stan, někdo stůl, někomu stačí židle. Všechny tyto věci zpravidla na akcích půjčujeme, jen je potřeba si je objednat v přihlášce. Upozorňujeme, že na všech MINTech je nutné mít bílý stan.
10. Platební systém uplatňovaný prodejcem na akci nekontrolujeme. Každý jede tzv. „na vlastní triko“. Můžete mrknout i na článek, jaké všechny oficiality budete potřebovat k prodeji na trzích. A pokud ještě nemáte platební bránu pro bezhotovostní platby, určitě můžeme doporučit bránu od Global Payments, kterou si můžete zařídit přímo ve svém mobilu.
Pokud vám stále není něco jasné a tápete, napište nám (lenka@mintmarket.cz) a my rádi vše dovysvětlíme :)
A na závěr si nezapomeňte pročíst i Etický kodex MINT Marketu.